.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
"سفر به خارج "هديه استاندار به شهرداران نمونه
مسئوليت شهرداري و مديريت در شهرها و مناطق، بسيار سنگين است و انتظار مردم از شهرداران بالا بوده و لذا راه براي شهرداراني كه مي‌خواهند خوب عمل كنند، هموار است و اولين حركت شهرداران و مديران بايد اين باشد، كه در ميان مردم ...
"سفر به خارج "هديه استاندار به شهرداران نمونه

مهندس روح‌الله قهرماني چابك استاندار گيلان گفت: يكي از مهمترين كارهايي كه در كليه شهرهاي استان بايد بدان توجه اساسي شود، بحث تفكيك زباله‌ها از مبدا و توجه به معماري محلي در ساخت‌وسازها است. شهرداران بايد شهرها را براي حضور سرمايه‌گذاران بخش خصوصي آماده و تغيير كاربري زمين‌ها را هر چه زودتر مشخص كنند و خدمات مناسبي را به مسافران ارائه دهند و معابر شهرهاي خود را زيبا كنند.

به گزارش ايسنا ، مهندس روح‌الله قهرماني چابك ، در اولين گردهمايي شهرداران استان گيلان در سال 87، اظهار داشت: مسئوليت شهرداري و مديريت در شهرها و مناطق، بسيار سنگين است و انتظار مردم از شهرداران بالا بوده و لذا راه براي شهرداراني كه مي‌خواهند خوب عمل كنند، هموار است و اولين حركت شهرداران و مديران بايد اين باشد، كه در ميان مردم مشهور شوند.

وي افزود: مديران و شهرداران بايد با حضور در ميان مردم و ميادين به مشكلات آنان رسيدگي كنند و مردم آنان را ببينند.

مهندس قهرماني تاكيد كرد: ‌در معماري شهرها بايد به معماري محلي و بهره‌گيري از ارتفاع توجه شود و شهرداران بايد مردم را نسبت به مسأله زباله، تفكيك زباله‌ها از مبدا و پاكيزگي حساس كنند و مردم را در همه كارها مشاركت دهند و سعي كنند صنايع مزاحم را به خارج از شهرها انتقال دهند.

وي خاطرنشان كرد: شهرداراني كه در شهرهاي خود كارهاي متفاوت و ويژه‌اي انجام دهند و با توجه به برخي مقياس‌ها در استان نمونه شناخته شوند، سفر خارج از كشور هديه خواهند گرفت.

مهندس قهرماني گفت: امروزه شهرداراني موفق هستند، كه كارهاي تازه انجام داده و فرهنگ مناسبي را در شهرهاي خود حاكم كرده باشند.

در اين جلسه مهندس محمدجعفر عليزاده، معاون امور هماهنگي و عمراني استانداري گيلان اظهار داشت: بودجه جاري شهرداري‌هاي استان گيلان در سال جديد 137 ميليارد تومان است كه نسبت به سال گذشته 30 درصد افزايش يافته است كه از اين ميزان به علت وجود مشكلات آمايشي 51 ميليارد تومان مربوط به شهر رشت و 9.5 ميليارد تومان مربوط به شهر بندر انزلي است.

وي افزود: در سال گذشته اين بودجه مصوب 105 ميليارد تومان بوده كه 100 درصد آن محقق شده است و در سال گذشته 29 شهرداري استان كاهش درآمد داشته و 20 شهرداري (مانند شهرهاي رستم‌آباد، خمام و ‌لنگرود)‌ افزايش درآمد داشته‌اند.

وي يكي از مشكلات شهرداري‌ها را جذب نيرو بدون اخذ مجوز عنوان كرد و گفت: اين مسأله پرونده‌اي عليه شهردار است.

معاون امور عمراني استانداري گيلان گفت: با 19 ميليارد تومان اعتبار در سال جاري، احداث 248 پروژه در 49 شهر استان پيش‌بيني شده است.

وي گفت: در بودجه ملي امسال اتفاقات خوبي رخ داده، به طور مثال 12 ميليارد تومان اعتبار براي ساماندهي بحث زباله در 3 استان شمالي كشور پيش‌بيني شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.